Löytyi {{ suggestionResult.MatchCount }} tulosta

Brand store

Usein kysyttyä

Usein kysyttyä

Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme.

Powerin tilalla oli aiemmin Expert - kuka hoitaa takuuasiat ja toimitukset Expertin myymistä tuotteista?

Power Finland hoitaa takuuasiat ja toimitukset koskien Power-myymälöiksi siirtyneiden Expertien myymiä tuotteita. Takuuehdot säilyvät täysin samana.

Voitteko lisätä tilaukseeni tuotteita jälkikäteen?

Olethan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme. (asiakaspalvelu[a]power.fi) tai soittamalla numeroon 03 05 03 05

Myyttekö kodinkonepaketteja?

Kodinkonepakettitarjousta voit pyytää tarjouspyyntö-lomakkeella. Power-myymälän asiantuntija ottaa Sinuun yhteyttä ja laatii Sinulle henkilökohtaisen tarjouksen. Toimitamme paketteja koko maahan, täysin takuin ja erittäin kilpailukykyisin hinnoin.

Mitä teen vanhalle koneelleni? Paljonko veloitatte sen poisviennistä?

Mikäli valitset toimitustavaksi myymäläostoksesi yhteydessä Power Kotipalvelun, viemme tarvittaessa kotiinkuljetuksen yhteydessä vanhan koneesi pois edullisesti. Säästyt näin kuljetukselta. Kotipalvelun saatavuus vaihtelee paikkakunnittain.

Power.fi:stä uutta laitetta ostettaessa voit valita palveluksi vanhan laitteen poisviennin jolloin vanha laite toimitetaan kierrätykseen samalla kun uusi laite saapuu.

Voit viedä vanhan laitteesi suoraan lähinpään kierrätyspisteeseen. Kierrätyspisteet eivät veloita mitään laitteen vastaanotosta. Lähimmän kierrätyspisteesi löydät http://www.serty.fi.

Sisältyykö hintoihin kierrätysmaksu?

SER-Kierrätysmaksu sisältyy hintoihin.

Mihin antamiani henkilö- ja yhteystietoja käytetään?

Antamasi yhteystiedot siirretään Power Finland Oy:n asiakasrekisteriin, jonka perusteella annamme asiakkaillemme erilaisia etuja ja rajatulle ryhmälle tarkoitettuja erikoistarjouksia. Halutessasi voit kieltää tietojesi käytön näihin markkinointitarkoituksiin, jolloin emme ole yhteydessä sinuun. Halutessasi poistamme tietosi rekisteristä kun ilmoitat siitä meille. Asiakasrekisteristä pystytään myös tulostamaan uudestaan mm. takuukuitit, mikäli alkuperäinen kuitti on hukkunut. Rekisteriselosteemme löydät valikosta toimitusehdot.

Tilasin useamman tuotteen mutta paketissa on vain yksi. Miksi?

Pyrimme toimittamaan tilauksen aina kerralla mutta poikkeustapauksissa tuotteet saatetaan lähettää useammssa erässä. On mahdollista että kaikkia tuotteita ei ole kerralla samassa toimitusvarastossa.

Kuinka saan Tax Free palautuksen?

Tarkemmat ohjeet www.power.fi/tuki/taxfree/