{{cart.cartItems}}
Löytyi {{ suggestionResult.MatchCount }} tulosta

Takuu

Takuut ja huoltokäytännöt


Kaikilla Power-verkkokaupassa myynnissä olevilla tuotteilla on valmistajan tai virallisen maahantuojan myöntämä takuu. Takuuaika vaihtelee tuotteesta riippuen yleisesti 1-3 vuoden välillä. Tuotekohtaiset takuutiedot selviävät tuotetiedoista. Takuun todentamiseksi on säilytettävä alkuperäinen kuitti tai sen kopio
Jos tuotteen epäillään olevan rikki tai muutoin puutteellinen, mutta siitä ei ole täyttä varmuutta, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimella tai sähköpostilla lisäohjeiden saamiseksi.
Jos tuotteessa on selvä takuunalainen virhe, suosittelemme ottamaan suoraan yhteyttä tuotteen valmistajaan tai sen maahantuojaan Suomessa huoltopaikan ja –käytännön selvittämiseksi. Useimmissa tapauksissa suora kontaktointi tavarantoimittajaan antaa nopeimman vastauksen huolto- ja takuukysymyksiin. Alta löytyy tietoja merkkikohtaisista huoltokäytännöistä.


Takuut ja huollot merkeittäin:


Acer
Acer tuotteiden takuuaika vaihtelee 1 - 3 vuoden välillä.
Kannettavien tietokoneiden laturin takuuaika 1 vuosi, akut 6kk.

Suurin osa tietokoneongelmista ei vaadi huoltoon lähettämistä vaan ratkeaa tuotetuen avulla. Acer tekninen tuki puhelinnumero: 09 876 3574 (arkisin 10 - 17.00).

Acer tuotteet huolletaan Acer huollossa ja tuotteen voi vikatilanteessa toimittaa huoltoon myymälän kautta tai lähettää itse olemalla yhteydessä tekniseen tukeen.



AEG
AEG kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.
Osa tarvikkeista, esim. imureiden suulakkeet ja letkut, takuuaika 1 vuosi.
Rikkaimureiden akun takuuaika 6kk.

Vikatilanteessa voit olla yhteydessä suoraan huoltoon. Lähimmän huoltoliikkeesi voit etsiä AEG:n tukisivulta:
http://www.aeg.fi/Support/Service-Centers/

AEG kuluttajaneuvonta: 09 8563 5005 (ma - to 8-16.00, pe 9-18.00).

 

Amadeus

Takuuaika 2 vuotta. Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi.



Apple
Apple tuotteiden takuuaika 1 vuosi.

Apple tuotteet huoltaa mcare. Laitteen voi toimittaa huoltoon suoraan itse huollon toimipisteeseen tai myymälän kautta.
mcare toimipisteet löydät tämän linkin takaa.

mcare puh: 020 7661 670
http://www.mcare.fi/

Asko

Takuuaika 2 vuotta. 

Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi tai suoraan huoltoliikkeeseen. Lähimmän huoltoliikkeesi löydät tästä


Asus
Takuuaika Asus tuotteilla vaihtelee 1 - 2 vuoden välillä.
Kannettavien tietokoneiden akkujen ja laturien takuuaika 1 vuosi.

Suuri osa tietokoneongelmista ei vaadi huoltoon lähettämistä vaan ratkeaa tuotetuen avulla. Asus huolto- ja tuotetuki puh: 09-6937 9690 (arkisin 10-18.00).

Asus tietokoneet huoltaa Infocare Workshop Oy.
Laitteen voi toimittaa huoltoon myymälän kautta tai itse lähettämällä. Tuote lähetetään Infocarelle huoltoon tästä linkistä.

Erikseen myydyt Asus komponentit ja verkkotuotteet vaihdetaan vikatilanteessa myymälässä.



Beurer
Beurer tuotteiden takuuaika vaihtelee 1 - 3 vuoden välillä. Tarkista tuotekohtainen takuuaika kuitista.

Vialliset Beurer tuotteet vaihdetaan myymälässä. Mikäli et pääse käymään myymälässä, voit pyytää lisäohjeet asiakaspalvelustamme.
asiakaspalvelu@power.fi tai 030 503 05



Bosch
Takuu 2 vuotta. Bosch-kodinkoneet huoltoneuvonta ja huoltotilaukset numerost 020 751 0705 (ma-pe 8-17) tai tukisvun kautta:
http://www.bosch-home.fi/asiakaspalvelu.html



Braun
Takuuaika 2 vuotta. Takuu ei kata kuluvia osia, kuten teriä ja akkuja. Takuuasioissa ota yhteyttä lähimpään Power-myymälään.



Candy
Candy kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.

Vikatilanteissa voit olla yhteydessä Candy-Hoover asiakaspalveluun, puh: 09 4272 0202 tai Power asiakaspalveluun, puh: 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi.

Candy-Hoover asiakaspalvelu ohjaa huoltotapauksen lähimpään huoltoliikkeeseen. 



Canon
Canon kameroiden, skannereiden ja tulostimien takuuaika 1 vuosi.

Vikatilanteissa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi tai toimittaa laitteen suoraan huoltoon Jas-Tekniikalle.
Huoltoon lähetys tästä linkistä.

Jas-Tekniikka puh: 010 292 3000
info@jastekniikka.fi

Canon-kuluttajatuki auttaa ratkaisemaan useimmat ongelmatilanteet.
http://www.canon.fi/Support/Consumer_Products/
Puh: 020 366 466



Caterpillar
Caterpillar puhelimien takuuaika 2 vuotta.
Akut, laturit ja muut alkuperäistarvikkeet takuuaika 1 vuosi.

Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi.

 


Dacota / Dacota Platinum

Takuuaika 2 vuotta. Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi.



Doro
Doro matkapuhelimien takuuaika 1 vuosi.

Doro matkapuhelimet huoltaa Mobila Electronics. Vikatilanteessa voit toimittaa laitteen huoltoon myymälän kautta, viemällä laitteen huollon toimipisteeseen tai lähettämällä laitteen suoraan huoltoon tästä linkistä.

Huollon yhteystiedot ja toimipisteet.

Doro tekninen tuki: 045 889 5305 tai huolto@mobilaelectronics.fi



Electrolux
Electrolux kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.
Osa tarvikkeista, esim. imureiden suulakkeet ja letkut, takuuaika 1 vuosi.
Rikkaimureiden akun takuuaika 6kk.

Vikatilanteessa voit olla yhteydessä suoraan huoltoon. Lähimmän huoltoliikkeesi voit etsiä Electroluxin tukisivulta:
http://www.electrolux.fi/Support/Huoltoliikkeet/

Electrolux kuluttajaneuvonta: 09 8563 5005 (ma - to 8-16.00, pe 9-18.00).

 

Eletra

Takuuaika 2 vuotta. Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi.




Epson
Epson tuotteilla 1 vuoden takuu.

Suurin osa ongelmista ei vaadi huoltoon lähettämistä vaan ratkeaa tuotetuen avulla. Epson tekninen tuki ja huolto: 020 155 2090.

Mikäli vikatilanne vaatii huoltoon lähettämisen, hoituu lähetys joko myymälän kautta tai olemalla suoraan yhteydessä tuotetukeen.



Festivo
Festivon ongelmatilanteessa kannattaa olla yhteydessä suoraan Festivon tehtaan keskushuoltoon ongelman ratkaisemiseksi.

http://www.festivo.fi/Huolto/
Puh: 03 553 8681
huolto@festivo.fi

Tästä voit myös etsiä lähimmän valtuutetun huoltoliikkeesi.



Finlux
Finlux televisioiden takuuaika 2 vuotta.
Finlux televisiot huoltaa Infocare Workshop Oy. laitteen voi toimittaa huoltoon myymälän kautta tai suoraan itse lähettämällä tästä linkistä.



Garmin
Garmin tuotteiden takuuaika 2 vuotta.
Osa tarvikkeista, esim. anturit, takuuaika 1 vuosi.

Ongelmatilanteissa kannattaa olla ensin yhteydessä Garmin tukeen; puh: 09 6937 9758 tai support@garmin.fi
Iso osa käyttöön liittyvistä ongelmista ratkeaa tuen avulla.

Mikäli ongelma vaatii huoltoon lähettämisen, voidaan laite toimittaa myymälästä huoltoon.

Gorenje

Takuuaika 2 vuotta. 

Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi tai suoraan huoltoliikkeeseen. Lähimmän huoltoliikkeesi löydät tästä



Gram
Gram kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.

Ongelmatilanteessa kannattaa olla yhteydessä Gram asiakaspalveluun ongelman ratkaisemiseksi.
Gram asiakaspalvelun puh: 020 7756 350.

Mikäli ongelma edellyttää huoltoa, voi sen tilata Gram asiakaspalvelusta tai kätevästi Gramin huoltokutsulla tästä linkistä.




GoPro
GoPro tuotteiden takuuaika 1 vuosi.
Vikatilanteessa kameran voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi 



Grundig
Grundig kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.

Vikatilanteessa voit olla yhteydessä suoraan huoltoliikkeeseen. Kodinkoneesta työtilauksen voi jättää keskushuolto Piketa-Servicelle yhteydenottolomakkeella / piketa@piketa.fi / 03 2333 200.

Televisioiden keskushuoltona toimii ElektroNipeka Oy.
servicesuomi@grundig.com / 0800 152 152



Haka
Takuuaika 2 vuotta.
Vikatilanteessa ole yhteydessä Power asiakaspalveluun 030 503 05 ai asiakaspalvelu@power.fi



Hoover
Hoover kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.

Vikatilanteissa voit olla yhteydessä Candy-Hoover asiakaspalveluun, puh: 09 4272 0202 tai Power asiakaspalveluun, puh: 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi.

Candy-Hoover asiakaspalvelu ohjaa huoltotapauksen lähimpään huoltoliikkeeseen. 




HP
HP tuotteiden takuuaika vaihtelee 1-3 vuoden välillä. Tarkista tuotekohtainen takuuaika kuitista.
Tietokoneiden akut ja muuntajat takuuaika 1 vuosi.

Suuri osa tietokoneongelmista ei vaadi huoltoon lähettämistä vaan ratkeaa tuotetuen avulla. HP kuluttajatuki puh: 0981710005 tai HP tukisivu.

Vikatilanteessa voit toimittaa HP tietokoneesi huoltoon myymälän kautta tai suoraan itse lähettämällä. Itse lähettämistä varten ole yhteydessä HP tukeen.



Huawei
Huawei puhelimien takuuaika 2 vuotta.
Akkujen ja laturien takuuaika 6 kk.

Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi.



Humax

Takuu aika 2 vuotta. 
Tuotetuki 010 574 5200. Tuotteen voi toimittaa huoltoon myymälän kautta tai itse lähettämällä tästä linkistä. Takuunalaisissa tuotteissa voitte olla yhteydessä myös myyjäliikkeeseen, tai asiakaspalveluumme 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi.

 

 

iRobot
iRobot imureiden takuuaika 2 vuotta.
Akun takuuaika 6kk.

Ongelmatilanteessa kannattaa tarkistaa tukisivulta ratkaisu ongelmaan. Suurin osa ongelmista ratkeaa ohjeita noudattamalla.
Vikatilanteessa imurin voi toimittaa huoltoon myymälän kautta tai suoraan itse lähettämällä. Itse lähettämistä varten löydät tarvittavat tiedot Piketan tuki sivulta.

Tukisivu:
http://piketa.fi/irobot-keskushuolto



Kenwood
Kenwood pienkoneiden takuuaika 2 vuotta.

Kenwood tuotteet huoltaa Apuwatti Länsisähkö Oy. Laitteen voi toimittaa huoltoon myymälän kautta tai suoraan itse lähettämällä.
Suoraan itse lähettämistä varten pyydä tarvittavat tiedot huolto@apuwatti.fi tai 03 05 03 05 / asiakaspalvelu@power.fi



Lenovo
Lenovo tuotteiden takuuaika vaihtelee 1 - 2 vuoden välillä. Tarkista tuotekohtainen takuuaika ostokuitista.
Kannettavan tietokoneen akun ja laturin takuuaika 1 vuosi.

Suuri osa tietokoneongelmista ei vaadi huoltoon lähettämistä vaan ratkeaa tuotetuen avulla. Lenovo huolto- ja tuotetuki puh: 0800 14260

Lenovo tietokoneet huoltaa Infocare Workshop Oy. Laitteen voi toimittaa huoltoon myymälän kautta tai itse lähettämällä tästä linkistä


LG
LG tuotteiden takuuaika 2 vuotta.
Akut takuuaika 6kk.

Ongelmatilanteessa kannattaa olla yhteydessä LG tukeen puh: 0800 0 5454 (avoinna arkisin 9-18) tai tuki@lge.com
http://www.lg.com/fi/tuki





Microsoft
Microsoft/Nokia puhelimien takuuaika 2 vuotta. Tarvikkeet, esim. akku ja laturi, takuuaika 6kk.
Microsoft Surface tabletien takuuaika 2 vuotta.

Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi.





Miele
Takuuaika Miele kodinkoneilla 2 vuotta ostopäivästä.

Ongelmatilanteessa kannattaa olla yhteydessä maksuttomaan kuluttajaneuvontaan. Puh: 0800 177 100 (ark. 8-16) tai asiakaspalvelu@miele.fi

Vikatilanteessa huollon voi tilata asiakaspalvelu@miele.fi tai 09 875 970.



Moccamaster
Takuuaika 5 vuotta.
Moccamaster asiakaspalvelu: asiakaspalvelu@moccamaster.com.
Vikatilanteessa voi laitteen toimittaa huoltoon myymälän kautta.  



Nespresso
Nespresso tuotteiden takuuaika vaihtelee 2 - 5 vuoden välillä.
Tarkista tuotekohtainen takuu ostokuitista.

Ongelmatilanteessa kannattaa olla yhteydessä Nespresson tukeen numerossa 0800 177 601. Suurin osa ongelmista ratkeaa tuen avulla.

Vikatilanteessa laitteen voi toimittaa huoltoon myymälän kautta tai olemassa yhteydessä tukeen.


Nikon
Takuu 1 vuosi. Kuluttajatuki 020 7589570. Nikon kameran huoltaa Jas-tekniikka. Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi tai voit toimittaa kameran suoraan huoltoon tästä linkistä

 


Nokia
Nokia ja Microsoft puhelimien takuuaika 2 vuotta.
Mukana tulevat tarvikkeet, esim. akku ja laturi, takuuaika 6kk.

Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi.

 


Nooa

Takuuaika 2 vuotta. Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi.




OBH Nordica
Laitteilla on 2 vuoden raaka-aine- ja valmistusvirhetakuu. Jos tarvitset tietoa laitteen huollosta tai varaosista, voit ottaa yhteyttä Power asiakaspalveluun 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi tai  suoraan OBH Nordicaan: http://www.obhnordica.fi/



Olympus
Maksuton tekninen tuki 00800-6710 8300, avoinna arkisin klo 9-18. Voit olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@power.fi / 030 503 05.



Onkyo
Onkyo tuotteiden takuuaika 2 vuotta.
Onkyo tuotteet huoltaa RLJ Service Oy. Laitteen voi toimittaa huoltoon myymälän kautta.



Packard Bell
Packard Bell tuotteiden takuuaika vaihtelee 1 - 3 vuoden välillä.
Kannettavien tietokoneiden laturin takuuaika 1 vuosi, akut 6kk. 


Suurin osa tietokoneongelmista ei vaadi huoltoon lähettämistä vaan ratkeaa tuotetuen avulla. Acer tekninen tuki puhelinnumero: 09 876 3574 (arkisin 10 - 17.00).

Acer tuotteet huolletaan Acer huollossa ja tuotteen voi vikatilanteessa toimittaa huoltoon myymälän kautta tai lähettää itse olemalla yhteydessä tekniseen tukeen.



Paulig Cupsolo
Takuuaika 2 vuotta.

Ongelmatilanteissa kannattaa tarkistaa tärkeimmät käyttövinkit tukisivulta:
http://www.paulig.fi/tuotteet/cupsolo tai asiakaspalvelu@paulig.com

Vikatilanteessa Cupsolo keitin voidaan toimittaa huoltoon myymälän kautta.

 

Point

Takuuaika vaihtelee 2-5 vuoden välillä. Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi. 

Kodinkoneille voit tilata huollon suoraan keskushuolto Piketa Servicen kautta tästä linkistä


Power

Takuuaika 2 vuotta. Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi.



Philips
Philips huoltotilaukset ja tuotetuki asiakaspalvelusta puh: 09 8862 5040



Playstation
Playstation konsolin ja ohjainten takuuaika 1 vuosi.
Peleillä, levyillä, mikrofoneilla, buzzereilla ja kameroilla käyttöönottotakuu.

Ongelmatilanteessa kannattaa olla yhteydessä Playstation tukeen. Suurin osa ongelmista ei vaadi huoltoa vaan ratkeaa tuen kanssa.
Puh: 09 424 50803
support@fi.playstation.com
http://fi.playstation.com/support

Mikäli ongelma vaatii huoltoon lähettämisen, voi tuotteen toimittaa huoltoon myymälän kautta tai suoraan itse olemalla yhteydessä Playstation tukeen.



Remington
Remington tuotteiden takuu vaihtelee 2-5 vuoden välillä. Tarkista tuotekohtainen takuuaika kuitista tai tuotteen takuukortista.
Mikäli Remington tuotteesi on viallinen, ole yhteydessä lähimpään myymälään tai asiakaspalveluun.



Rosenlew
Rosenlew kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.
Osa tarvikkeista, esim. imureiden suulakkeet ja letkut, takuuaika 1 vuosi.
Rikkaimureiden akun takuuaika 6kk.

Vikatilanteessa voit olla yhteydessä suoraan huoltoon. Lähimmän huoltoliikkeesi voit etsiä Rosenlewin tukisivulta:
http://www.rosenlew.fi/Support/Service-centers/

Rosenlew kuluttajaneuvonta: 09 8563 5005 (ma - to 8-16.00, pe 9-18.00).



Samsung
Samsungin asiakaspalvelu 030 622 7515, arkisin 8.00-18.00. He pystyvät auttamaan kaikissa Samsung-tuotteita koskevissa asioissa.
Huoltokutsun televisioille ja kodinkoneille voi jättää Samsung asiakaspalveluun.

Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä myös Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi.




Savo
Takuuaika 2 vuotta.

Ongelmatilanteessa kannattaa olla yhteydessä Savon tukeen 020 7181 440 tai huolto@savo.fi 

Tarvittaessa tuki tilaa huollon paikalle. 
Huollon voi tilata myös suoraan Savon sivuilta tästä linkistä.


Senz

Takuuaika 2 vuotta. Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi.

Kodinkoneille voit tilata huollon suoraan keskushuolto Piketa Servicen kautta tästä linkistä.

 


Siemens
Takuu 2 vuotta. Siemens-kodinkoneet huoltoneuvonta ja huoltotilaukset numerost 0207 510700 (ma-pe 8-17) tai tukisvun kautta:
http://www.siemens-home.fi/asiakaspalvelu 




Sodastream
Takuuaika 2 vuotta.

Ongelmatilanteessa kannattaa tarkistaa Sodastreamin tukisivulta vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.
http://www.sodastream.fi/fi/faq

Vialliset Sodastream laitteet vaihdetaan myymälässä.



Sony
Sony matkapuhelimien ja viihde-elektroniikka tuotteiden takuuaika 2 vuotta.
Akkujen takuuaika 6kk.
Katso Playstation tuotteita varten erillinen Playstation ohjeistus.

Sony matkapuhelimet voi toimittaa huoltoon myymälän kautta tai lähettää itse huoltoon, toimitus suoraan Mobylifeen. Mukaan kuittikopio sekä vapaamuotoinen huoltolähete; vikaselostus+yhteystiedot.
Toimitus postitse: Mobylife Helsinki Oy, Hiomotie 30, 00380 Helsinki

Sony televisiot ja viihde-elektroniikan huoltaa Infocare Workshop Oy.
huolto.fi@infocareworkshop.com / 010 574 5200

Sony tekninen tuki 09 6937 9450 tai www.sony.fi/support



Tivoli Audio
Tivoli Audio radioiden takuuaika 2 vuotta.
Tivoli Audio tuotteet huolletaan RLJ Servicessä. Laitteen voi toimittaa huoltoon myymälän kautta.



TomTom
Uusimmat ohjelmisto-ja karttapäivitykset löytyvät www.tomtom.com. Teknisissä ongelmissa auttaa Tom Tomin asiakastuki 0303-9038. HUOM: Jos laitteessasi on ongelma, kokeile ensin päivittää navigaattori.
Mikäli laite vaatii huoltoon toimituksen, onnistuu se myymälän kautta.



Topfield
Takuuaika 2 vuotta ostopäivästä. Uusimmat ohjelmistopäivitykset ja käyttöohjeet löydät tästä. Tukinumero 0600-15545, arkisin 10-20, lauantaisin 12-18. 

Ongelmatilanteessa voit olla yhteydessä Power asiakaspalveluun puh. 0305 0305 / asiakaspalvelu@power.fi tai voit myös postittaa laitteen suoraan huoltoon tämän linkin ohjeilla



Volta
Puhelin Kuluttajaneuvonta: 030-600 5200
MA - Pe klo 9.00 - 16.00
Sähköposti: kuluttajaneuvonta@electrolux.fi
www.volta.fi



Wbox
Wbox takuuaika 2 vuotta.
Wbox-digiboksit huoltaa Infocare Workshop Oy. Vikatilanteessa laitteen voi toimittaa huoltoon myymälän kautta tai itse lähettämällä tästä linkistä


Whirlpool
Whirlpool. Takuuaika 2 vuotta, isojen kodinkoneiden takuuhuoltokäynnin saa tilattua Whirlpoolin asiakaspalvelusta 09-61336235. Ennen soittoa kannattaa katsoa koneen huoltonumero (alkaa numeroilla 85, löytyy kodinkoneen arvokilvestä)

Käyttöohjeet löytyvät tästä linkistä.




Zanussi
Zanussi kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.
Osa tarvikkeista, esim. imureiden suulakkeet ja letkut, takuuaika 1 vuosi.
Rikkaimureiden akun takuuaika 6kk.

Vikatilanteessa voit olla yhteydessä suoraan huoltoon. Lähimmän huoltoliikkeesi voit etsiä Zanussin/Rosenlewin tukisivulta:
http://www.rosenlew.fi/Support/Service-centers/

Zanussi kuluttajaneuvonta: 09 8563 5005 (ma - to 8-16.00, pe 9-18.00).