Palautukset

Verkkokauppaostojen palautukset

Power-verkkokaupasta ostetut tuotteet 

100 päivän palautusoikeus käyttämättömällä tuotteella avaamattomassa pakkauksessa. 35 päivän palautusoikeus avatuilla ja käytetyillä tuotteilla. Tarkemmat tiedot palautusoikeudesta täältä.

Keittökaupan Parma-tuotteiden tulee olla avaamattomia ja myyntikuntoisia. Palautusoikeus ei koske erikoistilauksesta valmistettuja/tilattuja työtasoja, altaita, hanoja tai valikoiman ulkopuolisia tuotteita.

Palautettaessa muistettavaa:

Pyydä postista lähetyksen seurantatunnus (JJFI -koodi) siltä varalta että lähetyksen kulkua täytyy seurata. Asiakas vastaa palautuslähetyksestä, näin siirrät vastuun postille.

Mikäli teet palautuksen Power-myymälään, ilmoita palautuslomakkeessa mihin myymälään tuote on palautettu. Tämä nopeuttaa palautuksen käsittelyä.

Käsittelyn helpottamiseksi ja nopeuttamiseksi täytä viereinen lomake ennen palautusta ja saat tarkemmat palautusohjeet vastauksena sähköpostiisi tai puhelimitse. Takaisinmaksu suoritetaan ostossa käytetylle alkuperäiselle luotto- tai pankkitilille. Power-verkkokauppa ei hyvitä suoritettuja palveluita (mm. isojen kodinkoneiden kotiinkuljetus ja asennuspalvelut).

Osoitetarroja tai teippejä ei saa kiinnittää suoraan myyntipakkaukseen. Palautuksen mukana tulee olla kaikki osat, varusteet ja mahdolliset lisävarusteet. Myös mahdolliset kaupanpäällistuotteet tulee palauttaa.

 

Palautuslomake

Tilausvahvistuksen oikeasta yläkulmasta
Tuotteen malli tai tyyppi




Huom. huoltotapauksissa aina yhteys asiakaspalveluun

Tilaajan tiedot

Etunimi Sukunimi
Rahojen palautusta varten (IBAN)

 

Palautusten käsittelyaika

Palautukset pyritään käsittelemään välittömästi kun tuote on palautunut fyysisesti meille, kuitenkin lain määräämässä 14pv ajassa.