Hullut päivät - usein kysytyt kysymykset

Hullut Päivät - usein kysytyt kysymykset

Mistä voin ostaa Hullut Päivät -kampanjatuotteita?

Stockmann-tavaratalojen yhteydessä olevista Power Stockmann -myymälöistä (Helsinki keskusta ja Itis, Tampere, Turku) power.fi-nettikaupasta tai asiakaspalvelusta https://www.power.fi/tuki/asiakaspalvelu/. Tilausasioissa kannattaa soittaa tai käyttää chattiä. Asiakaspalvelusta tehdyt tilaukset toimitetaan varastosta Postin kotiintoimituksella tai SmartPostilla, ei myymälänoutoja. Hullut Päivät -kampanjahinnat eivät ole voimassa muissa Power-myymälöissä.

Voiko Hullujen Päivien kampanjatuotteita varata myymälään?

Hullujen Päivien aikana tuotteiden varaaminen ei ole mahdollista myöskään Powerilla.

Voitteko tarkistaa haluamani tuotteen saatavuuden myymälästä?

Hullujen Päivien aikana kävijämäärät ovat poikkeuksellisen runsaat, ja tarkkaa saatavuustietoa on mahdoton varmistaa reaaliaikaisesti. Emme siis valitettavasti pysty antamaan saatavuustietoja Hullujen Päivien kampanjatuotteista.

Voinko ostaa netistä ja noutaa myymälästä?

Nettikaupasta ostetut tuotteet toimitetaan suoraan keskusvarastolta, niitä ei voi noutaa myymälästä. Meiltä saat kotiinkuljetuksen netistä edulliseen hintaan. Pienemmille tuotteille on käytössä myös SmartPost-lokerosta nouto.

Mikä on Hullut Päivät -tuotteiden toimitusaika?

Hullut Päivät -tuotteiden toimitusaika on 7–14 arkipäivää, ellei tuotteen kohdalla muuta mainita. Nettikaupasta tilattujen tuotteiden toimituksesta paikallinen jakelija tai asentaja on asiakkaaseen yhteydessä ja sopii tarkemman toimitusajankohdan. SmartPost-lokeron noutokoodi tulee aina tekstiviestillä.

Onko Hullut Päivät- tuotteilla sama palautusoikeus?

Kaikilla tuotteilla on 60 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Tarkemmat ehdot ja tiedot:

www.power.fi/tuki/palautukset/

Voitteko lisätä jo tehtyyn nettitilaukseen tuotteita tai voinko saada kaikki eri tilaukseni samassa toimituksessa?

Emme pysty lisäämään tuotteita tilaukseen jälkikäteen. Myöskään erillisiä tilauksia ei voida yhdistää ja jokaiseen tilaukseen tulee toimituskulut, vaikka tilaukset olisi tehty samana päivänä.

Hullujen Päivien nettisivuilla lukee ”Ensitilauksesi jälkeen et maksa toimituskuluja (5,90) uusista yli 50 €:n tilauksista!” – miksi joudun kuitenkin maksamaan useammat toimituskulut?

Hullutpaivat.com-sivulla lukeva teksti koskee Stockmannin verkkokaupasta tehtyjä ostoksia. Hullujen Päivien aikana tehdyt Power-ostokset tehdään Power.fi-nettikaupassa.

Kerryttääkö ostokseni teiltä Stockmann kanta-asiakaspisteitä?

Powerilta tavarataloista, Helsingin, Turun, Tampereen ja Itiksen myymälöistä, Stockmann Mastercard -korteilla ja Stockmann-käteiskortilla tehdyt ostokset kerryttävät asiakkaan ostokertymää aina First-tasolle asti.

Power.fi nettikaupan ostokset kartuttavat ostokertymää, mikäli maksuvälineenä on käytetty Stockmann Mastercard -kortin luotto-ominaisuutta.

Voinko maksaa Stockmannin lahjakortilla?

Stockmannin lahjakortit eivät käy meillä maksuvälineenä.

Ovatko Hullut Päivät- tuotteet tilattavissa netistä koko Hullujen Päivien ajan?

Hulluilla Päivillä Powerilla tulee päivittäin uusia tuotteita myyntiin, samoin kuin Stockmannilla. Tietyt tuotteet tulevat myyntiin keskiviikkona, tietyt torstaina jne. Tuote on tilattavissa sen myyntipäivän aamusta klo 7.00 alkaen netissä. Tuotteet ovat ostettavissa netistä niin kauan, kun erää riittää tai sunnuntai-iltaan saakka. Nettikaupan tilaukset toimitetaan keskusvarastolta eivätkä ne vaikuta myymälöiden saatavuuksiin.

Power Stockmann -myymälöiden aukiolot hullujen päivien ajan:

KE 27.3. 7–21
TO 28.3. 9–21
PE 29.3. 9–21
LA 30.3. 9–21
SU 31.3. 11–19

Olen ollut sivuillanne jo ennen 7.00 eikä tuote tullut ollenkaan tilattavaksi, nyt se on jo loppu. Missä vika?

Aamuisin netissä on eniten asiakkaita ja huippusuositun kampanjatuotteen erä voi loppua hyvinkin pian kun useampi ihminen painaa tuotteen ostoskoriin samanaikaisesti. Tuotesivua ei tarvitse erikseen päivittää myynninaloitushetkellä.