Tiedote 4.5.2017 - Power avaa myymälän Hämeenlinnassa vuoden 2017 lopulla

Tiedote 4.5.2017

POWER avaa myymälän Hämeenlinnassa vuoden 2017 lopulla

Suomen uusi, ensimmäistä vuosipäiväänsä juhlistava elektroniikkajätti Power avaa uuden myymälän Hämeenlinnassa. Myymälä saapuu Tiiriön alueelle ja aukeaa loppuvuodesta.

Power on avannut Suomeen viimeisen vuoden aikana 31 myymälää valtavalla menestyksellä ja tarjonnut halpoja hintoja jo 365 päivää. Power on jo pitkään etsinyt konseptiinsa soveltuvaa myymäläpaikkaa myös Hämeenlinnasta.

"Olemme saaneet runsaasti yhteydenottoja Hämeenlinnan seudulta, joissa on toivottu Powerin saapumista – kyseessä on suurin markkina-alue, missä ei vielä ole Power-myymälää. Olemme nyt löytäneet konseptiimme erinomaisesti sopivan 1700 m2 liiketilan Tiiriöstä, alueen parhaalta paikalta. Powerin myötä alueen kodintekniikkakauppa keskittyy Tiiriöön. Näemme tämän asiakkaan etuna: kodintekniikkavalikoimaa on jatkossa laajalti tarjolla yhdessä paikassa hyvin liikenneyhteyksien varrella. Tavoitteenamme on halpojen hintojemme avulla ottaa merkittävä osuus Hämeenlinnan kodintekniikkakaupassa heti avajaispäivästä alkaen”, Powerin toimitusjohtaja Mika Aro kertoo.

Myymälä avautuu osoitteeseen Tiiriönsuontie 2. Tällä hetkellä paikalla sijaitsee Motonet-myymälä. Kiinteistön remontti alkaa kesällä ja myymälä pyritään avaamaan jouluksi. Uusi Power-myymälä tulee työllistämään noin 25 henkeä ja rekrytoinnit alkavat syyskuussa.

Kiinteistön omistaa Erikoissijoitusrahasto Fennica Toimitilat I. "Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme Powerin täydentämään Tiiriön paraatipaikalla sijaitsevan kiinteistömme vuokralaisedustusta", toteaa Fennica-rahaston Asset Manager Immo Suutarinen.

Powerin strategia perustuu laadukkaiden merkkituotteiden aggressiiviseen hinnoitteluun. Elektroniikkajätin tavoitteena on olla markkinoiden halvin kodintekniikkaketju. Sen mahdollistavat suorat tehdasostot pohjoismaiseen varastoon ja turhien kustannusten minimointi.

Powerin hintarobotti seuraa kilpailijoiden hintoja ympäri vuorokauden ja varmistaa, että Powerin hinnat ovat aina halvat.

Digitaalisten hintalappujen avulla Power-myymälässä on aina vähintään yhtä halpa hinta kuin netissä. Hinnat päivitetään verkkokaupan hintoihin vähintään neljä kertaa päivässä.

Power, toimitusjohtaja Mika Aro, 040 543 9707, mika.aro@power.fi

Fennia Varainhoito Oy, Asset Manager Immo Suutarinen puh 0400 518 868

Power Finland kuuluu Power International AS -konserniin, joka omistaa Power- ja Expert-ketjut Norjassa, Tanskassa, Suomessa sekä Ruotsissa. Pohjoismainen keskusvarasto sijaitsee Ruotsissa. Konsernin liikevaihto on noin 900 miljoonaa euroa. Power-ketju perustuu äärimmäiseen kustannustehokkuuteen ja sen tavoitteena on tarjota asiakkaalle myymälöissä vähintään sama halvin hinta kuin Power.fi-nettikaupassa. Suomessa on nyt 31 Power-myymälää, vuoden 2017 loppuun mennessä 35 myymälää.