Tiedote 20.4.2018 - Power avaa myymälän Espoon Selloon

Tiedote 20.4.2018

Power avaa uuden suurmyymälän kauppakeskus Selloon: avajaisiin pääsee jonottamaan kauppakeskuksen sisätiloissa yön yli

Power avaa 37. myymälänsä Suomessa Espoon Sellon maanantaina 23.4. klo 8.00. Avajaisten huipputarjouksia pääsee poikkeuksellisesti jonottamaan sisätiloihin jo 0.01 alkaen. Power odottaa paikalle yleisöryntäystä.

”Power Sello on ensimmäinen myymälä, jonka avaamme pääkaupunkiseudulla kevään 2016 jälkeen. Koska nyt avaamme pitkästä aikaa Suomen suurimmalla markkina-alueella, avajaiset ja
tarjoukset ovat sen mukaiset. Odotamme jopa yhtä valtavia asiakasmääriä kuin Powerin ensimmäisen myymälän auetessa Tammistossa”, Powerin toimitusjohtaja Mika Aro sanoo.

Kauppakeskus Sello avaa poikkeuksellisesti Viaporintorin ovensa avajaisvieraita varten edeltävänä yönä klo 00.01, eli jonottamaan pääsee sisätiloihin.

Selloon odotetaan paljon  huipputarjousten perässä saapuvia jonottajia. Paikalle on järjestetty muun muassa järjestyksenvalvonta edellisestä illasta alkaen, jotta jonotus sujuu turvallisesti.

Viaporintorin Kotipizza juhlistaa avajaisia Powerin kanssa ja pitää jonottajien nälän loitolla koko yön tarjoamalla Power-pizzaa erityishintaan 5,90 euroa.

”En tiedä toista vastaavaa tapausta, jossa kauppakeskus olisi avannut ovensa yön yli jonottajille. Jonottajia varmasti saapuu sankasti, sillä esittelemme avajaisissa täysin uusia hintaluokkia suosituille ja tunnetuille merkkituotteille”, Aro jatkaa.

Sellon uusi Power-myymälä noudattaa Power-ketjun konseptia, jonka keskiössä ja valttina ovat halvat hinnat. Myymälän tuotteissa on digitaaliset hintalaput, joihin päivittyvät aina power.finettikaupan halvimmat hinnat. Avajaistarjoukset ovat kuitenkin voimassa vain Sellon myymälässä.

Power Finland kuuluu Power International AS -konserniin, joka omistaa Power- ja Expert-ketjut Norjassa, Tanskassa, Suomessa sekä Ruotsissa. Pohjoismainen keskusvarasto sijaitsee Ruotsissa. Konsernin liikevaihto on noin 900 miljoonaa euroa. Power-ketju perustuu äärimmäiseen kustannustehokkuuteen ja sen tavoitteena on tarjota asiakkaalle myymälöissä aina sama hinta kuin Power.fi-nettikaupassa. Suomessa on nyt 37 Power-myymälää. Powerin hintarobotti seuraa kilpailijoiden hintoja ympäri vuorokauden ja varmistaa, että Powerin hinnat ovat aina halvat. Digitaalisten hintalappujen avulla Power-myymälässä on aina sama hinta kuin Power.fi -nettikaupassa